Željko Kerum najbolji govornik u 2009. u području poslovnog sektora

0

Tvrtka Ciceron komunikacije, edukacijska kuća koja je usko specijalizirana za retoriku i treninge komunikacijskih i prodajnih vještina, organizirala je 2. lipnja 2009. u hotelu Antunović poslovno okupljanje s predstavljanjem rezultata istraživanja na temu “Javni govor u politici, elektroničkim medijima i biznisu”.

Istraživanje o kvaliteti javnog govora u politici, businessu i elektroničkim medijima provela je na reprezentativnom uzorku tvrtka Hendal, specijalizirana za ispitivanje tržišta.

Istraživanje je obuhvatilo:
a) prosječnu ocjenu stanja javnoga govora u Hrvatskoj;
b) ono što Hrvate smeta u javnom govoru;
c) izbor najboljega govornika u tri područja – politika, business, elektronički mediji.

Rezultati su pokazali:
a) Hrvati retoriku javnih osoba ocjenjuju trojkom (na skali od jedan do pet);
b) u javnom govoru u medijima najviše ih smeta kompliciran govor (prestručan, nerazumljiv), a nakon toga slijedi govornikovo nepoznavanje hrvatskog standardnog jezika;
c) kao najboljeg govornika u politici ispitanici smatraju Ivu Sanadera (20,8% glasova).

U poslovnom sektoru na prvom mjestu je Željko Kerum (7,8%), dok je u svijetu elektroničkih medija uvjerljivo prvo mjesto zauzeo Goran Milić (16,5%).

Zanimljivo je da je drugi po redu političar Stjepan Mesić, no daleko iza pobjednika (10,5%).

Isti slučaj je i u medijima gdje je razlika između Milića (16,5%) i drugoplasiranog Zorana Šprajca (9,5%) čak sedam postotnih bodova.

Mirela Španjol Marković, direktorica Ciceron komunikacija, komentirala je rezultate istraživanja.
Rekla je da je istraživanje pokazalo kako Hrvati ne znaju razlikovati dobro govorništvo od učestalosti pojavljivanja u medijima. Zaključila je da je, s osvojenih 20,8% glasova, hrvatski premijer najjači hrvatski brand, dok čak 60% ispitanika nije znalo navesti nijednog poslovnog čovjeka što dokazuje opću neprepoznatljivost poslovnih ljudi.

zeljko-kerum-ciceron

 

Izvor: Ciceron komunikacije

Vaš komentar

Napišite što mislite o ovoj temi...

© Željko Kerum 2009